KCOS Kunstmenu netwerkmiddag

Woensdagmiddag 15 april 2020

Beste cultuurcoördinator, leerkracht, directeur,

Met plezier nodigen wij je uit voor de KCOS Kunstmenu netwerkmiddag op
woensdagmiddag 15 april in de passage van het Cultuurgebouw. We hebben een gevarieerd programma voor je samengesteld!

Inschrijven kan door middel van de aanmeldlink onderaan deze pagina. Je kunt je inschrijven voor de hele middag of een deel daarvan.

Locatie: Het Cultuurgebouw | Raadhuisplein 9 | 2132 TZ | Hoofddorp

PROGRAMMA

Voor programma onderdelen met een * is beperkt plaats. Meld je hiervoor apart aan in het aanmeldformulier.
Bij één onderdeel zijn ook kinderen in de leeftijd van 4 t/m 8 jaar welkom.
We raden je sterk aan om één van de sessies van Planned Culture te bezoeken; het nieuwe inschrijf- en planningssysteem.

Doorlopend van 14.00 - 16:30 uur - Aanbiedersmarkt in de Passage van het Cultuurgebouw
Doorlopend van 14.00 - 16:30 uur - Doe-tafel ‘Schaduwkunst’ Held en Bloem Producties (voor volwassenen en kinderen)

* 14.30 - 15:00 uur: Kick Off Kunstmenumiddag
● Openingsact verzorgd door leerlingen van Basisschool Vesterhavet in samenwerking met ZangExpress.
● Win jij een CultuurParel? Donateurs van de CultuurParels: Bibliotheek Haarlemmermeer, Schouwburg De Meerse, Pier K
● KCOS ontwikkelt door! Wij lanceren de vernieuwde website en geven de laatste informatie over Cultuureducatie met Kwaliteit

* 15:10 - 15:30 uur: Preview 'En niemand wist waarom' door Simone Vertelt
Meespeeltheatervoorstelling geschikt voor de onderbouw
LET OP: kinderen van 4 tot 8 jaar zijn bij deze preview van harte welkom!

* 15:15 - 15:30 uur: Informatiesessie Planned Culture
Informatie over het nieuwe planbord waarmee we gaan werken.

* 15:35 - 15:50 uur: Informatiesessie Planned Culture
Informatie over het nieuwe planbord waarmee we gaan werken.

* 15:50 - 16:10 uur: ‘Dansen met je Zintuigen’
Korte dansworkshop door ICK Amsterdam i.s.m. Pier K, geschikt voor onderbouw/middenbouw/bovenbouw.

* 16:00 - 16:35 uur: Speeddatesessies NIEUWE aanbieders en aanbieders met NIEUW aanbod
Ontmoet o.a. Planbeeld, Cultureel Verschil, (nieuwe) Fort van Hoofddorp, Follow Amuse, Nur Limonade, Swingweb, Pier K a La Carte

* 16:40 - 17:20 uur | Netwerkborrel met dansoptreden project ‘ Middeleeuwen’ verzorgd door de Kunstbrigade op School

EN DAT IS NOG NIET ALLES....
● Overzichtelijke netwerkmarkt met al het lokale aanbod op 1 plek
● Goodiebag met factsheets nieuw aanbod, kinderboekenweek-aanbod
● KCOS informatiebalie en subsidieloket Cultuureducatie met Kwaliteit

Mis ‘m niet dit jaar en neem je collega’s mee!

AANMELDEN

Heel graag tot 15 april!